Winter-Wonder-Wedstrijd: introductie --ENDED--ENDED--

Plaats reactie
Isis (Islington)
Site Admin
Berichten: 93
Lid geworden op: 31-10-2013 16:53

Winter-Wonder-Wedstrijd: introductie --ENDED--ENDED--

Bericht door Isis (Islington) » 09-12-2013 22:33

De Winter-Wonder-Wedstrijd.

Deze wedstrijd duurt van 14 december tot en met 5 januari. De deelnemers moeten hun inzendingen van alle onderdelen inleveren tussen deze data. De opdrachten komen allemaal tegelijk vrij, zodat de hele vakantie voor hen beschikbaar is. Er word gestreden op verschillende fronten, waar elk een eerste plaats te behalen valt.
De cijfers zullen tussen de 1 en de 10 vallen, er zal op elk onderdeel persoonlijk jurycommentaar komen, en de winnaars worden vermeld op de website.

De onderdelen:

- Verhaal
- Kaft
- Karakters maken
- Recept
- Eigen inzending

Inschrijven kan bij losse onderdelen, dus als maar 1 ding je aanspreekt is dat prima. De onderdelen zullen zo snel mogelijk voor inschrijving geopend zijn!!
Alvast veel succes en plezier!
~I felt lost, 'til I met you~

Pirate Rosa
Berichten: 4
Lid geworden op: 31-10-2013 19:16

Bericht door Pirate Rosa » 10-12-2013 15:30

Klinkt leuk!
Ik ga zeker met een paar onderdelen mee doen.
''The best thing about the future is that it come one day at a time''

Alsodef
Berichten: 18
Lid geworden op: 31-10-2013 23:27

Bericht door Alsodef » 11-12-2013 11:56

Sound Nice. I`m In!
En moge de kansen immer in uw voordeel zijn, maar als je spelletjes om tronen speelt met mij, sterf je, maar niks is waar en alles mag, zolang je maar niet passeert, want dat mag niet Dovakhiin... - Hoge Koning Feorlas I, Een zin over de Zin van Fantasie.

Pam
Berichten: 1
Lid geworden op: 31-10-2013 17:36

Bericht door Pam » 24-12-2013 14:10

Ik doe mee! En ik ga voor... ehm... Kaft, Karakter en Verhaal, hoe groot moet dat verhaal zijn?

Pirate Rosa
Berichten: 4
Lid geworden op: 31-10-2013 19:16

Bericht door Pirate Rosa » 24-12-2013 14:50

Ik wil eigenlijk wel met alles mee doen waarom niet.
''The best thing about the future is that it come one day at a time''

Isis (Islington)
Site Admin
Berichten: 93
Lid geworden op: 31-10-2013 16:53

WWW-Algemeen

Bericht door Isis (Islington) » 08-01-2014 18:06

Hey deelnemers!

Iedereen heeft het druk gehad, feest gevierd, plezier gehad, en nu is het alweer tijd om naar school te gaan! Ik kan niet ontkennen dat mij het een en ander ontschoten is. Ik vergeef jullie daarom ook meteen dat jullie de deadline uit het zicht zijn geraakt. Ikzelf heb het momenteel vrij druk met de toetsweek op school en enkele andere privézaken. Ik stel daarom voor de deadline te verschuiven naar zaterdag 01-02-14. Mochten er problemen en/of opmerkingen zijn hoor ik het wel. Nog veel succes met schrijven!

M.v.g. Isis
~I felt lost, 'til I met you~

Plaats reactie